Pages

Sunday, February 15, 2009

Going to the beach?

Tadi aku g beach ngan kawan aku...asanya dah rancang awal lagi,probably last week...dorang cakap ada makan2 (dirancang oleh Vanessa) - my old mate and friend...so lepas g cyber x,takda event,aku ngan aku si fahmi g la beach...datang beach 2,jumpa la vivian and the geng...si vanessa ngan bf dia...so aku tanya..mana yg lain?blum datang jawabnya lagi...atas meja tu ada makanan..ada mee goreng,keropok,minuman ngan 1 kek bertulis happy birthday and happy belated valentine...malas mo tunggu member lain,aku pun makan ngan si fahmi...lepas makan 1 round,tambah lagi...vanessa ngan bf dia pigi beach mandi-mandi while us sitting at the seat,layan crita ngan si vivian...nda lama pas tu..datang plak member2 dorang si Bona and the geng..datang jak durang bising trus tu beach...dorang antam tu makanan termasauk vodka ngan Rum...kami ambil gambar sket2 and buat joke...pastu telefon lagi member2 lain,x lama pastu datang la faizul disusuli ngan si Malik...kira lama jgak crita2 ngan member lama and agak funny and best jgak lihat gelagat si Lester yg suda mabuk...he keep saying "tidak"..kami ketawa terbahak-bahak..time dia masuk tandas ok lagi,pastu kuar tandas jalan dia terhuyung hayang..kami pun ketawa..dlm kol 4 lbih suma pun chow. Aku,malik,pejul ngan Fahmi sambung minum2 di Restoran Salim di Damai sblum pulang ke rumah...sejuk juak hati nampak balik member2 lama...:D
fyi,im not drinking..budak baik ba...:D

1 comment: