Pages

Monday, May 18, 2009

User friendster yg menyedihkan

Aku pun x tau nak cakap apa..nak cakap pasal sesetengah user fs ni,kalo mo cakap pasal pendidikan memang ada...inda plak bahlul kan....tp yg aku heran ni post di buletin pasal gaduh2..contohnya.."ko ni kenapa jgak?cari pasal?..si pasal nda plak pernah carik ko "kira gitulah.....kalau ditanya aku siapa pasal ni. Aku pun x kenal...lagi bikin malau kalau bawa begaduh tu.. Nah, sana la ayat2 dari neraka keluar..kadang2 aku baca lucu jgak. Mcm sedang baca komik sambil minum kupi plak...eh...dorang ni nda malu ka?cermin la diri tu sikit kan..ndada cermin ko buka tu webcam ko,ko tengok la..tenung smp ko sembelit pun nda pa..lagi satu pasal cinta cintun ni..adoi..skit2 putus cinta, post la tu...sikit2 boypren nda balas, post..skit2 di lamun cinta,post..skit2 sudah bekapel, post..aiya yini macam pun adaka?aku pun paling2 post pasal survey tu pun curi dari urang..Dorang tiak sdar ka yg durang buat tu mencerminkan pandangan kita terhadap dorang?mcm mana dorang punya personaliti,cmna dorang punya attitude,cmna diri dorang dan cmna perangai dorang?...u make every1 sick!think for a while and be wise!;)

6 comments:

mal said...

kalau sy dornag. sy tampar tu. smpai hangus

Muhammad Azizul Fikri said...

aku tendang perut dorang,ranap usus durang tu

karina said...

adui.. pekat btul Sabah u.. lmbt mau translate.. Hehe. Tapi suda di translate bru phm. Itu la, user mau satu dunia tahu dia ada kapel, sedih.. tp pnah kamu tny kenapa mereka mcm tu? Sy pun tak tahu kenapa. Haha. Bagaimana dengan blog pulak?

Muhammad Azizul Fikri said...

haha...sikit punya susah soalan ni...dari my POV, blog itu diri kita.dah blog tu pun atas nama kita..haha for exp "ada apa dengan karina"..so orang akan pikir..blog ni mesti pasal u..in my opininlah,blog itu lebih kepada isu2 personal...but its up to users,what kind of blog they want to make..as far as i can see,memang lebih kepada personal lah..their life and so on..but fs is different..fs aint blog and bulletin aint blog. :)

HiRoTo said...

ndada cermin ko buka tu webcam ko,ko tengok la..tenung smp ko sembelit pun nda pa


------------------------------------
GAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA

Tanak Wagu said...

kalo sya kan....sya makan minum lagi smbil baca ayat2 bergaduh dorang...