Pages

Monday, March 22, 2010

New post in three months.

hurm, ari tu aku ada janji nak post gambar. well, aku akan put gambar aku kat shah alam skit2 ok. together with ma nu friends. :)

Ni gambar sewaktu di genting higlands ari tu. sejuk yuk.

gambar ngan kawan2, ada 2 orang housemate, fiq ngan pejal. :D

Ini group aku swaktu program PDP(Personality Development Prgram). Suma budak2 yg baru masuk degree wajib ikut program ni.
Ni lagi satu, kitorang ada buat aktiviti. Kitorang kena buat tower guna gelas ngan straw mengikut kreativiti sendiri. :/
Ni pun waktu program PDP. Oya, aku pegang tukul mainan tu sbb aku menang raja lawak dalam program ni. bangga yuk :p
Somemore of it.
Another more.
Ni plak kawan kat kampus. time ni lepas kelas finance. so kami ambil lah gambar. ala2 pic formal. harrharr.



So thats it lah, janjiku udah ditunaikan. fyi, aku skg sihat alhamdulilah. study pun ok, makan, tempat tinggal suma ok. mungkin x balik sbh dalam masa terdekat sbb nak amik intersesi. :D


No comments: