Pages

Wednesday, December 17, 2008

FIFA OL 2 di Palm Square

Hari itu aku ngan kawan2 aku adib,azar ngan abang burn(aiseh buli2 lupa nama dia) pegi la centre point ni..konon2nya mo pegi tengok wayang la...pastu jap lg adib panggil.."jul,ada fifa tournament online 2 d palm square,entry fee free jak"bah...apa lagi..tanpa berfikir panjang dan memikir masa depan,aku, azar ngan adib joinlah itu tournament. banyak kena delay tournament tu sbb salah setting connection ish...pastu dlm kol 4 petang tu,dia panggil blik p tmpat pertandingan,so kami datang la pegi palm square..memang tipu gem tu...shoot dari tengah bleh plak goal...celasantut betul!awal2 lagi aku dah out..in the end of that day, adib plak yg masuk ke quater final. Dia dr mula memang jadi feveret dlm tournament 2, x pernah kalah lg 2. Temberangnya! Event tu berlangsung dlm 2 hari so esoknya kami pun dtg lg. Dlm kol 10 tu kami smpaila ntuk sokong si adib ni..bakatnya yg slalu men gem di kolej uitm itu terbukti di palm square apabila beliau berjaya merogol..eh...merangkul juara dlm persembahan...eh..pertandingan fifa tu...pas dia menang kami kena belanja makan kefsi d tingkat bawah melalui hasil duit kemenangannya itu...rm200 tuuu...itulah sbb kami sokong dia spaya dia bleh belanja kalo menang..hohoho!best gak jalan ngan juara ni kadang2 sbb akan dapat paedah..hehehe...x sia2 aku sokong dia..dlm kol 8 kami pun chow..walaupun aku x menang,tp enjoy...enjoy your life today,coz tomorrow who noes?blurrrr persembahan dari...ntahla..kamu pikirlah sendiri aku x taw...
ni adib..dia men fifa...tembirang la dia ni..

kamu paham2 la tu ah




ni si adib jadi juara...tembirang dia,dia menang rm200


azar,abang burn ngan adib
kalau nak tengok lebih..pegi kat sini
banyak gambar kami tu...wuu....
benda ni anjuran sabah gamers dan TM

No comments: