Pages

Tuesday, December 30, 2008

kena tagg...

1. The Age of Next Birthday
-21 taun. bagi adiah best2 ah..sbidang tanah la kalo boleh...

2. A Place I'd Like to Travel..
-London..aku maw jumpa Frank lompat

3. A Favourite Place
-Rumah bapa saya

4. A Favourite Food
-Soto Daging..peh..letak lada,letak cuca,letak kicap..pengsan eh...ah..mo p beli ehh!

5. The Favourite Thing
-my spec mata

6. A City I was Born
-Tawau,Selangor..ehehe...percaya konon kamu...Tawau,Sabah bah..

7. A Nickname I Had
-Banyak jgak la...si jijul,si muffin,mapin,zul,jul,fik

8. A Favorite Color
-ehem2...yg warna incredible hulk tu bah..smat kan tu hint?

9. College Major

-Diploma in Opis Management..saya try cuba ambil doktor la lepas ni kalau buli..

10. Name of My Love
-Allah

11. A Hobby
-Baca buku,memasak,memancing..pehh...macam betul dooo..hahaha!tipu jak..aku suka main bowling,futstal ngan main komputer

12. A Bad Habbit
-slalu buat lawak nda kena tempat.

13. Wishlist
-Dapat Isteri
-Dapat sebidang tanah
-Jumpa Frank Lampat

sooo...orang yang bertuah ditaq aku adalah
-tox6
-Sunnytaller

Aku cukup puas hati la tag2 orang ni sbb budak2 di atas ni agak kurang asam skit..memang patut kena tagg la...

1 comment:

miza ismail said...

lucu la ko nih!!!hahaha!!!
besh!!!