Pages

Thursday, December 3, 2009

im in a rage mode. :(

cause of rage?strimix jadi gila. x tahan. td time match ngan reunite punyalah aku...ei...tinggal mo tembak jak ba lagi enemy tu. sanala dia blinking bedangdut. mcm la aku pandai dangdut..ei, kalau dulu2 time sikul2 aaa, kali aku ampas suda kepala aku p monitor ni, pastu gigit wayar LAN, pastu tumbuk besi sindri sakit, tp skg aku penyayang geng. ;o).uiseh, aku paling berat mengganas pun memaki je.."kuang ajew!" haha...pastu gigit bantal. bukan apa, tiap2 malam mcm ni. wyr telefon kat tiang baru jak kena ganti beberapa bulan lepas, aku rasa pasal line ni ataupun tlmpau banyak user ba ni, sibuk jgak dorang mo guna. dia jadi traffic jamm laitu apa lagi. siang orang kerja, malam orang berehat, main tenet, maybe sbb tula sesak. adoi..cmna la ni, bisuk ada league, kalau x main, subtitute pulak x ada. :(. tawakal shiak laaa.

No comments: