Pages

Tuesday, December 22, 2009

Mendapat tawaran Degree



Kalau di tanya apa perasaan?perasaan sayang mengkali. x da papa special la. . alhamdulilah. . happy tu mmg happy la jgak kan tp x sbrapalah. sbb ada orang lain yg x dapat. tp apa2 pun, syukur alhamdulilah la. aku dapat tawaran HR. ni first choice aku ni. Jadi dari sini, aku mo belajar besungguh-sungguh untuk menjadi orang yg berguna. ayat skema yg rtm atau tv3 selalu guna. tp apa2 persiapan pun aku lum lg buat. ala..rilex la kan?makan2 biskut kraker dulu. sedih nak tinggalkan rumah?alar...dah biasa. looking forward to make nu friends. will miss HER.


5 comments:

ANR said...

will miss HER?spa itu..hahahah wah bagus bah tu dpt Shah Alam..CONGRATES..nnti bleh la jmpa..aku bawa kau jalan mcm diera k..hahahha

Muhammad Azizul Fikri said...

ok thx chubss....ada la maksud HER tu chubbs... :)

karina said...

yo! Jadi HR Manager. Ada baek punya.
Uruskan lah manusia supaya jadi lebih berguna. (Ayat skema)

aeda moor said...

tahniah

Football News & Highlights said...

syabas inspektor sahab..huhu