Pages

Sunday, October 25, 2009

Gf and still u didnt have?

So, i oftenly get this question like..A LOT. many people questioning me this. "zul, kenapa ko masih x ada gf smp skg nie?"Ya rabbi, cibuk jgak dorang ttg aku punya personal life kan?even, pakcik aku pun tanya.@,@''.Most of ya guys probably wondering kan?maybe ada yg cakap gay (yuks), ada yg cakap x da gf pasal game, ada yg cakap jual mahal, ada yg cakap pilih kasih. Mcm2 aznil pun ada bruv. harrharr! but the answer is quite simple sebenarnya. mo taw?belanja luk..ingat senang2 kah? harrharr...well, sbnarnya bukan apa. cuma lom sedia ataupun jawapan yg paling tepat, "diri sendiri belum terjaga, mahu jaga anak orang"Oleh itu, aku tanya kamu baliklah, kamu dapat buatkah?besar tanggungjawab tu kengkawan. ni anak orang ni, manusia, ada bapa dan mummy dia, berperasaan. Jgn main2, silap sikit heartbreak. hearbreak pun boleh lead to suicide. boleh lead to pergaduhan besar, i know its sweet to be in love but the cost of it is very high.Pastu, putus sambung putus sambung, kamurang ingat ni apa?tali?aku ikat di kepala kamurang. ini bukan mcm main cs ni geng.its not a game. There, i answer u guys questions. Clear enough?hopefully question about this dont pop-up in the future any-mini-miny-more. c ya. peace out~

3 comments:

miza ismail said...

ngamla tuh!!
jgnla ada gf..
susah waa tuu mo jga..
tguu nnty2 sija..
~jauh dr mksiat..ngam!!

Muhammad Azizul Fikri said...

gitu ka 2 dik.m bah. thx a..cyg c adik.kikiki

tukang ngerepak said...

hermm...mmg touching la..
ku sik twuk pahal ku touching..
tp bila pk..bena pdh kau
ptt la aku single...
now i know..hermmmmm