Pages

Sunday, October 25, 2009

Update finally

Hi Guys, finally i updated my blog. :D. it has been 4 months since i last updt my blog. Well, to be honest, aku sbnrnya malas mo update.haha and summore, my celcom connection kinda tuuut. Thats why. Lagipun, aku sibuk belajar d kch. Thats another reason. Well,first thing first, it has been a rollercoaster for me during diz 4 months. Nenek aku dan kazen aku baru meninggal 3 bulan lepas. Its hard 4 me tho cuz im in kuch during that time. Jadi, all i can do was pray. But same ol same ol, ive been living a healthy life. Ari tu balik kg d ranau time raya, punyala boring. in addition, my 2 bastards kazen x datang braya. (khairie ngan Farid). Oh, Farid did came tp itupun datang time raya pertama. i was LMAO sbb time dia datang kg,dia ingat hari raya mula keesokan dia. HOW FUNNY WAS THAT?but seriously, khairie was an $. haha. hope he didnt read this blog. keeseokan hari, pegi lahadatu beraya d sana. Raya ketiga, balik kk,jalan2 dan beraya tmpat kawan. Here are some pics from raya dis year.
Sempat jalan2 di Center Point time raya tu, restoran ni dkat palm square. Makan dekat sini bukan pasal makanan sedap pun, tujuan sbnr aku mo tengok satu cewek tu.kiut tul(pekerja).badan pun kecil.thats y la. :). Hope to c her again when i come back to sabah.
Ah, yes, beraya rumah Hadie yg dikatakan "The Green House". sumanya hijau,seriusly!!rumah Hadie ni mcm tempat orang kawin jak. punya la ramai orang datang. Gambar ni di bilik dia, atau lebih dikenali bilik JAMMING.from left Hadie,azar,budak ensem ngan Malik.
Ah,meet my kazen. Nadia. dia belajar d UiTM Sabah. Gambar ni diambil d rumah datuk aku d Ranau swktu Raya. Piring yg dia pegang tu sudah 4 kali dia refill.
This is my beloved sisters. lots of love 4 u guys <3.

Gambar ni sewaktu kami melawat kubur nenek yg baru sahaja meninggal. :'(. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Amin.


Ni la gambar aku punya retared kazen. Ni gambar d kg time raya pertama.


ill update more next time. c ya

4 comments:

fAdH|L BeN|To said...

hello mr zul..
ermm
wads the meaning when u said
"kharie is $"..
thnx...

Muhammad Azizul Fikri said...

khairie was an ass la.LOL

Nadya said...

mcm taikkk... pemfitnahh... mnadaa 4 piring,,,

Muhammad Azizul Fikri said...

ah ko ni gau. kita2 jak ba ni. jgn ko risau.