Pages

Thursday, October 29, 2009

Be yourself when it comes to music.

Hi kengkawan, Kini tora datang lagi!!hehe...wokeyla, seperti yg tertera d atas. bukan di syiling ya, tp di tajuk d atas tu. Aku kadang2 heran jgak sesetengah orang ni. Misal kata, dia ni minat dengan lagu rock atau emo la, pastu kawan dia ni layan lagu jiwang, jadi si rock ni konon ejek2la kawan dia sbb layan lagu jiwang, akatapi, bila dia masuk tandas, dia nyanyii jugak lagu kawan dia yg jiwang tu. Kamurang tidak heran kah?Aku pun heran kenapa kamurang tidak heran.Ceh orang macam ni pandai cakap jak tapi x serupa bikin. Ok, let just cut the crap la. Andai kata la diri ini rock, jadi kalo ko rock ko x mahu terima lagu lain la walaupun diri sndiri tahu sbrnya lagu lain tu pun best di dengar?mahu juga berpegang dengan lagu rocknya, prinsip rocknya. ei, kamon la bruv. be yourself."ew,im a rocker, i dont listen to other songs, this song jiwang, this song sucks"ahhh....bullchichit!padahal sebelum tidur, lagu dangdut jgak dinyanyinya.This is what we called hiprokit. Aku admit aku minat rock, aku layan rock, tp still aku layan jgak lagu lain. best apa band indon, best apa lagu raihan, lagu salem, lagu slam. Mengapa susah payah mahu menipu diri?If you love rock doesnt mean u kena berpegang dengan lagu rock saja. betol x?so sapa2 yg lum sedar tu, dont be so cocky la or arrogant u son of a wore without the h.hahahaha!last but not least, BE YOURSELF AND LOVE THE MUSIC.

1 comment:

Tanak Wagu said...

sya dulu pun suka ejek2 tapi skarang taubat suda....walaupun sya masi dangar lagu2 extreme...tapi jiwang pun sya layan....kalo sya suka laa...