Pages

Tuesday, November 3, 2009

The day usop came to Sarawak.

Hari ini aku dan fizie bangun awal. Mandi,siap2 pastu keluar. Tom tanya, mahu pergi mana?kami jawab kami ada test, dia percaya, kami cakap "wish us luck". haha. Padahal yg betul2 kami keluar mahu mengambil kawan kami yg baru sampai dari KK, kol 9 pergi rumah si Edwin la plak,sewa kereta. Then, trus jalan pergi ambil kawan kami, si Usop sontorian. Lepas ambil dia, kami pergi waterfront sbb dia cakap dia mahu beli gambir sbb antie dia ka sakit gigi. kami pun ya ya jak la. Inilah kali pertama kamu turun kuching selepas raya. Sudah tu, kami pergi Saberkas sbb aku mawbeli mouse & fizie plak mahu beli keyboard lamina nya. Dalam perjalanan, si usup betabiat buka baju dalam kereta. kalau orang nampak, macam perogol jak kami. Ades aku bilang, jatuhlah saham ni. Dia cakap kepanasan konok. Trus ada orang india limpas depan kami, laju2 dia pakai baju. selepas singgah dan membeli barang di sabekas, kami pun chow dan sampai desa ilmu dlm kul 12 gitu la. Lepas hantar kereta, kami makan di restoran nama dia 'Kampung'.Aku pun nda tau kenapa kena panggil kampung,bukan dalam kampung pun,barangkali saja2 baitu buang tabiat. Semenjak dua menjak budak pindik(usup) tu datang rumah, ada la jadi happening skit rumah ni. Nda pandai duduk diam kami, buat lawak jak. Nanti aku mo try2 la, suru dia cuci2 pinggan, cuci2 baju. Mo torture dia skit. kehkehkeh. k tu jak sbrnya. will update more, probably about my mouse that i juz bought. Oh ya!BTW, happy birthday to fauruziah.eh..fauruzi.ala...kol 4 uda ni, mama aku marah kalau tidur lambat2 ni. bye.

1 comment:

aeda moor said...

nama keday ya selera kampung la...hahaha...bukan kampung...hahaha