Pages

Tuesday, November 10, 2009

Merdeka?

first thing i want to say is "HOORAY". sbb?uiceh, banyak sebab dia. bah, meh kamu duduk dekat2, aku kasi crita dari mula. a..rapat2kan lutut.

Hari ni best sbb aku baru habis paper aku yg last, apa lagi kalo bukan akaun. kalo bab kira2 ni aku mimang lembab skit, umpama bulan dipagar uitm. dia punya lembab tu kadang2 buli tumbuh cendawan. Jadi konok smlm, tidur akhir la ni,kol 4 pastu kol 8 bangun. lambat lagi tu pigi exam. orang sudah start baru aku masuk. biasalah..kalau kamu tinguk wyg hindi, hero slalu datang belakang2 kan?jadi konoknya aku masuk kelas ni ada mcm taik2 jgak la.tp skit jak,nda buli banyak. haha. bah, pastu tu. duduklah aku ni kan. sekali tinguk soalan..mat..mat rempit?bukan...bukan mat rempit..MATHAII BOSS..nya men susah.mcm di kekeh!ndapa...aku tetap cool, siap la jgak konok tp nda konfiden. soalan dia mcm alien ba yg buat, mcm bukan di buat oleh manusia. lepas abis tu, aku pun pigi buat clearance dlm kol 12 gitu tp ndada plak si madam. jadi si baak pun antar la aku balik pakai kerita, lagipun dia mo minta lagu alkaline trio.

jap panat ni..hum..ok..sambung, kol 2 gitu, turun lagi aku pigi buat clearance bersama2 piji ngan pauruzi, sekali sampai sana ada sudah si madam. dia cakap dia mo datang sabah blan 12, dia cakap dia x da transportation d sana, aku jawablah. kapal terbang lagi aku buli bagi. selepas bejenaka dalam beberapa minit, aku pun chow sama dorang si piji, dorang pun mo pigi jumpa madam dorang. pastu kami chow. sekali balik2 jak d rumah, ada uda taqie. pura2 konok dia tidur.

malam menjelang, aku pun pack barang2 aku. jadi bisuk pagi aku akan pakai baju petak2, skinny brown jean ngan beg aku yg colourful tu. ada lagi skit barang mo pack, pc ni la. apa lagi. jadi bisuk 1st thing kami buat, booking kereta, beli kek lapis ntuk cewek aku d sabah, pastu pigi airpot. wahhh. paham jga kamu kenapa aku happy kan?

will update more. out.

No comments: