Pages

Wednesday, November 11, 2009

Arrived at KK at last

Finally i arrived at KK at last, after a quite looooooooong sem. hopefully it will be my last semester, insya Allah.

so dari kuching td, pegi beli kek lapis untuk para gerek d sabah...dorang minta kan..apa bly buat..ndapa aku kasi ganda tu harga. jaga la kamu. Anyway, aku beli tu kek lapis dari kedai yg dicadang oleh si Taqie. Apa suda nama tempat tu a..nantila aku tanya Taqie balik. Tempat tu quite famous jugak la, artis2 dari KL, dr mana2 semua beli d sana. Dorang ada gantung gambar artis tu di dinding. Salah 1 yg aku nampak, ahli senario tu, yg gumuk2 tu ba. sapa sda nama dia tu?kamu tau la ba tu kan. ak beli dalam 6 biji kek. suma dalam bentuk biji2. tp aku tipu sijak tu. Semua aku beli rm60 ringgit.

Lepas abis membeli, balik la kami ni pigi airpot. Lalu2 tol jugak la, pastu dalam kol 1 lebih, sampai la kami di airpot. Sekali sampai, punya ramai orang, mcm di pasar ikan ni...ikan!!ikan!!..kami pun pigi tengok la..tp imaginasi kami jak. manada jual ikan d apot. Ramai orang sbb ramai jemaah haji. Kami cek la tu flight, rupa2nya delay..spatutnya kol 3.45 tp delay pigi 4.55...Lepas tengok2, kami semua pun kelaparan, biasala, penat kan tengok2...kami pigi KFC makan pastu dorang piji pun balik..Sedih la aku, aku pun bersalam salaman la ngan piji,tom ngan taqie. tinggal la aku sebatang aiskrim..eh..sebatang kera..

pastu aku nangis2, aku pigi tidur d kerusi. adala dalam beberapa minit gitu aku ttidur, nda tau kenapa ngantuk betul...jadi lepas tu konok, aku jalan2 lagi pigi check in barang. Ah!d sanalah aku jumpa kawan lama aku Nemesio, kami pun besembang2..ada saturang kawan dia, perempuan, cantik lagi tu..tapi aku malu2 saja..sambil tinguk bawah.

Pastu becerita la kami ngan si nemesio, buat2 kelakar, pastu kol 4, kami pun pigi masuk gate belepas. kol 4.55 kami pun jalan...sedih aku tengok tu kuching..huhu..tapi nda pa..yg penting aku bahagia.

kol 6.30, aku pun sampai. Bapa aku uda siap menunggu di airpot dan seterusnya, di sinilah aku.

kepada pijie, tom ngan fauruzi..saya ucapkan gud luck...kepada tom, fauruzi ngan taqie, semoga kita bejumpa lagi di minggu2 akan datang dalam rancangan?luuu...tuuut

c ya.

3 comments:

Anonymous said...

lol.. u always gonna miss swak i think.

KusukaSizuka said...

jan ko risau jull...
kalo ada rezeki, aku pulak yg dtg ke sabah... :)

Muhammad Azizul Fikri said...

bah..datang a qie
oneminuteonly...yes i will...too many moments there...mostly the sweet one.